piątek, 16 października 2015

szkolne rozterki

Wiem że mnie nikt i tak nie czyta ale co tam :) ( a jak może przypadkowo tutaj wpadniesz to zostaw coś po sobie  było by miło ;) )
Wakacje minęły szybko i bezboleśnie. Kilka imprez i ognisk z najlepszymi :)
Oddałam laptopa do naprawy z systemem ale potem się zaczęły problemy itp, w końcu odzyskałam go dopiero po miesiącu...
po tym wszystkim zaczął się nowy rok szkolny ehhh
Niestety nie jest tak fajnie jak miało być :(
Myślałam że z geografią jakoś sobie poradzę ale się przeliczyłam.
We wrześniu byłam na weselu mojego kuzyna :) było zarąbiście tylko krótko :(
niestety byłam uzależniona od babki która o godzinie 2 w nocy chciała już do domu :(
Co nie zmienia faktu że było najlepiej ;)
Za niecały już miesiąc  mam półmetek na który nw z kim pójdę xd
Parę dni później  po półmetku mam lekki zabieg ale to nic ;)
To chyba na tyle jak widzicie moje życie wcale nie jest ciekawe....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz