poniedziałek, 24 lipca 2017

Emocjonalny wrak czlowieka

Rzygać mi sie chce jak na siebie patrze.
Pomimo w mo zyciu nie zmienilo sie az tak duzo. Lecz sie cos zmieniło. Prawie skonczylam 3 klase liceum :/ niestety oblala mnie na koniec roku z matematyki. Chodze na korki ktore załatwił mi chrzestny lecz on mysli ze nie zdalalam matury. Na te korki mialam skomczyc chodzic bo sie mama na niego wkurzyla bo zadzwonil do niej z pretensjami na mnie To sie wkurzyla i miala dzeonic zeby je odwolac ale nie bo po co jak mozna dalej mi zdrowie niszczyc. Mialam siedziec nad książkami teraz ale nie dam rady cala w nerwach jestem. Znowu mam mysli samobójcze nie chce mi sie żyć. Znowu od dawna sie pocielam. Poza tym od pol roku mam wspanialego chlopaka. Lecz nie chce go za bardzo obarczac swoimi problemami bo ma swoje. Co nie zmienia faktu ze mnie wspiera. Za to go kocham. Lecz nie wiem co on widzi w glupiej brzydkiej lasce jaka jestem ja... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz